Dva miliona ljudi u Srbiji pomoću Vibera pokušava da otkrije svoje idealno zanimanje

Viberov osvrt na korišćenje opcije Objektiva proširene realnosti pokazuje da će žene pre nego muškarci staviti neki od filtera na lice; trend crvene kose postao je popularan i u Objektivu, a jedan objektiv daleko iza sebe ostavio je sve druge.

Izvor: B92, Viber sreda, 22.12.2021. | 14:49 Tweet Podeli Foto: Viber

Foto: Viber

Rakuten Viber, globalni lider u privatnim i bezbednim porukama i audio-komunikaciji, objavio je rezultate analize Viberovog Objektiva (AR Objektiv – Augmented Reality Lens), dodatka koji je lansiran u junu 2021. godine u partnerstvu sa kompanijom Snap i koristi se već nekoliko meseci na velikim tržištima.

Više od 7,3 miliona korisnika koristilo je Objektiv na fotografijama, video snimcima ili GIF-ovima, a više od 5,6 miliona korisnika napravili su preko 51,8 miliona snimaka/multimedijalnog sadržaja u aplikaciji.

Sudeći prema podacima, veća je verovatnoća da će žene „proširiti svoju stvarnost“ putem AR Objektiva – one čine 46% Viberovih mesečnih aktivnih korisnika i 56% korisnika Objektiva. Takođe, žene češće kreiraju snimke i šalju ih: 59% žena koje koriste Objektiv napraviće snimak, a 30% od njih poslaće ih nekome. S druge strane, 55% muškaraca koji korist Objektiv napraviće neki snimak, a 27% od njih će ga i poslati.

Koji su se objektivi izdvojili kao najkorišćeniji? Prema podacima, „lice iz crtaća“, tj. „Cartoon Face“ – koje se odlikuje očima koje se prevrću i dugim jezikom na slici – predstavlja najpopularniji objektiv. Modni magazini predstavljali su crvenu kosu kao trend u 2021. godini, a to se odrazilo i na AR filtere. Tako je „crvena glava“, tj. „Red Head“ – objektiv koji daje dugu, crvenu kosu – bio drugi najpopularniji na Viberu.

Foto: Viber

Foto: Viber

Na trećem mestu našao se objektiv sa motivima za Noć veštica, tj. „Halloween Elements“, kojim se stavlja jeziva maska na lice korisnika. Tzv. tigar-objektiv, koji je stvoren u saradnji sa Svetskom fondacijom za prirodu (World Wildlife Fund – WWF), takođe je bio izuzetno popularan, a u nekim regionima je upotreba objektiva sa zaštićenim vrstama životinja doprinela i donacijama za WWF.

Istraživanje je pokazalo da ne uživaju samo najmlađi u filterima proširene realnosti u porukama. Zapravo, ljudi u grupi 30-40 godina su najbrojniji (23%), a prate ih oni starosne dobi 40-60 godina (18%). Mlađi od 17 godina predstavljaju 13% korisnika Objektiva.

Objektiv koji je lansiran početkom školske godine, pokazao se kao jedan od omiljenih u Srbiji – korisnike je veoma zanimalo koja je to njihova idealna profesija i gotovo dva miliona puta su pomoću objektiva pokušali da naslute čime će se baviti.

„Tokom teške godine, kada su mnogi ljudi zbog pandemije sveli kontakt uživo na minimum, Viber je odgovorio na izazov i učinio digitalnu komunikaciju dinamičnijom nego ikada ranije“, kaže Ana Znamenskaja, direktorka za rast poslovanja kompanije Rakuten Viber, te dodaje:

„Ljudi traže zabavne načine da ostanu u dodiru jedni s drugima – bilo da prijateljima šalju pozdrav pomoću Objektiva s kojim liče na tigra, bilo da vizuelno pružaju podršku brendu koji vole“.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.

-1; i– ) { p[i].parentNode.removeChild(p[i]); } ]]> p:nth-of-type(2)“).after(articleRelated); ]]>
Source

Sviđa Vam se Članak? Podelite...

Podelite na Facebook
Podelite na Twitter
Podelite na Linkdin
Podelite na Pinterest
Podelite na WhatsApp
Podelite putem mejla

Blitz.rs

Ostavite komentar