Tako će na primer, Paliluci i Zvezdarci svoje zahteve ubuduće slati elektronskim putem ili ubacivati u sanduče na prijemnicama opština, a rešavani predmeti biće im poslati na kućnu adresu.
Kako navode u Opštini Palilula, zbog velikog broja obolelih među zaposlenima u upravi, rad sa strankama prebačen je na pismeni kontakt.
– Na pisarnici će biti obezbeđene kutije za prijem zahteva stranaka – navode u GO Palilula.
– Na kutijama će biti istaknuti brojevi telefona putem kojih će biti omogućena komunikacija stranaka sa zaposlenima i mejlovi posredstvom kojih će moći da se obraćaju radnicima uprave.
Foto P. Milošević
I Opština Zvezdara po istom principu funkcioniše od 20. januara kako bi se ulasci u zgradu sveli na minimum:
– Usled trenutne epidemiološke situacije reorganizovali smo poslove u cilju da građani ne osete odsutnost službenika ni u jednom odeljenju i da što veći broj predmeta bude rešen u skladu sa zakonom propisanim rokovima.